Mașinăria de captat vise

Mă consider un pasionat de tehnologie și un frustrat din cauza faptului că sunt atât de multe dispozitive gândite să ne ușureze viața, însă puterea mea de a le înțelege este ușor limitată. M-am visat de multe ori pe scena marilor specialiști de la NASA, însă nu am găsit încă rețeta magică care să mă facă unul dintre aceștia. Așa cum tehnologia nu și-a atins încă limitele, nici imaginația mea nu pare să fie prea mult afectată. Dacă nici peste următorii 20 de ani nu voi reuși să ajung să evoluez în acest domeniu, am să dau mai departe ideea mea de cercetare.

Nu știu dacă vi se întâmplă des, însă de cele mai multe ori nu îmi pot aminti ceea ce visez, iar după un timp, nu îmi pot aminti aproape nimic. Deși este un lucru absolut normal, deoarece creierul funcționează după legile sale, uneori am vrea să reluăm povestea sau măcar să ne-o amintim cu lux de amănunte. Am observat că această problemă apare cel mai des la oamenii care au o imaginație mai bogată decât restul. În vis poți să fii cine vrei și să faci ce vrei. Nu ai limite, bariere sau orice altceva care te-ar putea opri. Interesant este faptul că sentimentele și trăirile rămân la aceeași intensitate, chiar dacă e vis. Am pățit de foarte multe ori să mă trezesc cu o stare cumplită de spaimă sau cu un sentiment extrem de plăcut și să-mi doresc să-l reiau de la capăt.



Recent, după o discuție aprofundată cu niște prieteni pe tema dispozitivelor care funcționează pe baza de inteligență artificială, mi-a venit ideea de a construi o mașinărie de captat vise. Ideea a fost mai mult decât apreciată, însă mijloacele de a o pune în practică sunt reduse spre zero. Nu știu dacă s-au mai gândit și alții, dar dacă evoluăm în ritmul în care am făcut-o în ultimii 20 de ani, am speranțe uriașe că în următorii 10 sau chiar 15 ani, mă voi putea uita pe propriul televizor la visul de seara trecută. Vouă cum vi se pare? Sunt atât de încântat de aceasta idee, încât acesta ar fi singurul motiv pentru care aș vrea să treacă mai repede timpul în secolul vitezei. Fii la curent cu cele mai noi știri pe Thetech.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai bune salopete de lucru pentru lucrătorii din domeniul construcțiilor

Echipamente de lucru ieftine și rezistente, numai la Limarom

Cizmele de ploaie pentru copii, ideale pentru sezonul mohorât de toamnă